lördag, januari 20, 2007

Promenadisera

Det är himla underligt det här med mina promenader, jag och kameran ger oss ut nästan varje helgmorgon och när jag ser något som jag aldrig sett förut tar jag en bild som jag tar med hem till er. Det kanske inte låter så underligt men när man betänker att jag går samma runda nästan varje gång, och ser nya konstiga saker hela tiden blir jag lite konfys. Det är som om grannskapet har någon slags dekoreringstjänstgöring bara för att tillgodose mitt rapporteringsbehov.

Se vad jag hittade idag till exempel, något slags rabattprydnadsmonster i form av plåt. Den här och en till stod utanför ett hus och såg lite ensamma och tillfälliga ut.
Eller den där andra saken, jag tror det är en slags brevlåda, som jag måste ha missat totalt förut. Helt otroligt underhållande.
Frågan är hur underhållande mina grannar tycker det är att ha mig krypande i deras buskar bara, jag väntar när som helst att någon ska komma ut med ett gevär och skjuta lite på mig på något slags proprietärt amerikanskt vis. Den dagen, den sorgen.
.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hva dine grannar seier skiter jag i. Jeg fryder meg :-)

 

#Made by Lena