torsdag, februari 08, 2007

Ny karriär?

I veckans utgående mailkorg:

To: trånarna@mygym.com

Being in marketing and sales I have done a little bit of markety-ish pondering for you and found another service that you might want to offer your clients, especially those unfortunate enough to be doing a whole lot of push-ups followed by the dreaded chin-up. Really, what were you thinking? As a result of that I would like to suggest some kind of a dressing service for clients who are unable to lift their arms over their heads resulting in incredibly sloppy/sultry/unprofessional/provocative clothing. Apparently topless working is frowned upon in the office. Madness, I say.

What do you think? Sellable?


Sincerely,
/C

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, JAG skulle absolut KRÄVA det av någon som tvingar mig att göra armhävningar o sedan chin-upsar.
Det vore oansvarigt av dem att inte stå till tjänst med något sådant!
Jag menar, resultaten av brist på sådan tjänst är ju bara att jag inte alls kommer gå till gymet o inte alls blir tvingad att armhäva och inte alls kommer behöva bli påklädd efteråt, ergo: trånarna skulle vara hopplöst arbetslösa om det var mig de hade att jobba med.

Glöm inte att patentera idén, i USA kan man visst patentera allt möjligt.

Kristian sa...

Det är därför jag inte går till gym... Det är deras fel att jag är fet... :-)

 

#Made by Lena