söndag, oktober 14, 2007

Gay bar. Like an oyster bar but without the oysters.

Inlägget nedan skrev jag i fredags men hade problem att lägga upp för Savannah och Internet är en svår kombination ibland. Nu sitter jag i en gungstol i Charlotte och där har man toksnabbt Internet för Charlotte är en bra plats att vara på.

Jag hade det inte trist igår heller och när jag får lite mer tid över ska jag berätta om hur jag har varit på min första gaybar i sällskap med sju glada medelålders kvinnor. Jag börjar bli bra på att befända mig med främmande folk, det är nästan lite skrämmande.

Men, nu måste jag springa iväg till mitt flyg tillbaka till norden och kylan. Kram på er!

1 kommentarer:

Kristian sa...

"...för Kristian är en bra plats att vara på." -Den raggningsrepliken måste jag prova nångång! Tack för tipset!

Så länge du bondar med vettigt folk får du göra det hur mycket som helst!
*kram*

 

#Made by Lena