söndag, oktober 21, 2007

Hört i hallen

Pontus: Hur gick daten igår?

Chotte: Hmm... Ja, jag somnade på hans soffa.

P: Oj. Du vet verkligen hur man charmar dem, Charlotte.

C: Till mitt försvar vill jag säga att det var en väldigt bekväm soffa!

P: Vad gjorde han då? Sov i soffan han med?

C: Jaa... han städade. Och sedan nattade han mig.

P: På soffan?

C: Njae, när vi kommit fram till hur dålig idé det varit att jag skulle köra hem sovandes fick jag erbjudande om sängplats.

P: I hans säng?

C: Mhm.

P: Och han låg var?

C: Också där.

P: Linda! Lyssnar du på det här?

Linda (ifrån ett mörkt sovrum): Ja! Detaljer, tack!

C: Jag sov mest, fick vara liten sked och det är mysigt. Annars var det kläderna på och händerna på täcket. Jag är lika immakulat som vanligt.

P: Han då?

C: Så även han.

P: *suck*

7 kommentarer:

Jesper Karlqvist sa...

Bachelor #3?

Unknown sa...

Jepp.

Jesper Karlqvist sa...

Det går framåt i alla fall. Sova sked måste ju ändå räknas som en kram. En ganska lång sådan!

Anonym sa...

Ja, o ni hade bara ETT täcke! schysst.
För övrigt så sover man absolut som bäst i soffor. Framförallt när man somanr lite oförhappandes. Det kan ajg o alal mina grananr intyga. Att jag gör alltså. Inte de. Men det ligger kansek i släkten.
Kram

Marina sa...

Jag tycker man sover allra bäst som framsked.

Anonym sa...

Låter som en ganska lyckad dejt för dig tycker jag, speciellt med tanke på föregående inlägg!

Jesper Karlqvist sa...

Framsked är varmast. Ergo - baksked är bäst. Passar bra när man är längst också.

 

#Made by Lena