tisdag, oktober 02, 2007

SM i armhävningar. Resultatet

(SM i det här fallet är alltså SectraMästerskapen)

Charlotte: 24 stycken
Håkan: Färre

Jag och Håkan battlade lite i helgen precis som vi brukade göra förr i tiden. Och vet ni? Jag vann! Jag och Trånaren har rejoicat lite skadeglatt på ett väldigt kärleksfullt sätt under morgonen. Håkan förnekar allt och ryktena säger att han hävdar att min höghöjdsträning är fusk.

Jag skickar tröstande kramar och säger vist att alla imperier någon gång ska falla, så även Håkan och armhävningsimperiet.

9 kommentarer:

Jesper Karlqvist sa...

Wow! Congrattis till dig! Jag tror att jag klarar av någonstans runt 10. Har nog inte gjort armhävningar sen gymnasiegympan.

Jesper Karlqvist sa...

Pust, stånk... Nu har jag gjort. Måste ju kolla hur jag ligger till. 17 stycken. Jag är oerhört nöjd med mig själv!

Magnus sa...

Nu behöver du bara paddla runt Sverige oxå för att knäcka honom...

Anonym sa...

Som sagt. Höghöjdsträning är naturligtvis inte tillåtet. Och inte heller att, på ett för armhävningar negativt sätt, bloddopa sin motståndare med turkisk-peppar-shots under uppladdningsfasen. Fusk! Fusk! Fusk! Stjärnstopp. Vänta du bara, här ska tokpaddlas tills armarna blir blå...

:-)

Kram på dig. Revanschen kommer när du minst anar det.

Anonym sa...

27!

Känn hur jag flåsar dig i nacken (just nu bokstavligt).

Unknown sa...

Nänänänä! Remoteutmaningar funkar inte, det blir bara till att vänta till lämplig festlighet under 2008 när jag kan tänka mig jet-setta över lite.

Är det någon som planerar gifta sig under nästa år?

Marina sa...

Om det är vad som krävs för att du ska komma kan jag tänka mig att gifta mig lite grann nästa år.

Anonym sa...

Elelr så kan jag köpa ett kameraobjektiv som du är tvungen att leverera.

Unknown sa...

Smarta brudar.

 

#Made by Lena