onsdag, februari 27, 2008

Det var den sista. Åk nu! Del 2

Nu borde jag packa igen men istället installerar jag program på min systers redan mätta dator, tittar på dålig film och tittar på bilder från söndagen på Rist. Det var en spännande söndag och jag lärde mig massor, se själva:

  • Om man inte har någon is kan man kyla sin GT med frusna morötter och ärtor. Det är det bästa sättet att få Kristian att äta grönsaker.

  • Om man inte har någon lunch kan man laga sig en finare variant av Pinnbröd: ta grillkorv och baka in den i Mueslisconesdeg, lägg det hela i ett fiskhalster och...

  • ... se till att ditt halster håller för lasten. Annars kan det gå så här:
  • Och om man tappar maten på golvet kan valda delar av matlaget bli lite upprört och se ut så här:

9 kommentarer:

Kristian sa...

Nej, åk inte! Grönsaker - gott! "Del 2"?

Marina sa...

Saknar dig redan.

Mialiten sa...

Lycklig resa och-det-å-sånt. Vänta bara, snart bokar vi biljetter och kommer och hälsar på!

Anonym sa...

Choklad också gott. Tack för mkt lämpligt shokladglömmandet och iväghitåtpostandet, folkens. Det uppskattades.
:)

Unknown sa...

Saknar givetvis tillbaka och ni är alla så välkomna så. Kom, kom!

Marina sa...

Mm, choklad är gott. Om man inte spillt apelsin i den.

För att citera en vän: "Apelsin är den sämsta frukten som finns. Den är inte god i choklad. Men som juice är den ju god. Och som bara frukt"

Jag har bara kloka vänner.

Unknown sa...

Nu har ni fel igen. Apelsin gott, choklad gott. Om man blandar dem blir det tokgott.

VSB.

Marina sa...

Russin gott, korv medelgott. Om man blandar det blir det tokgott.

QED.

Anonym sa...

näe, det sista låter ju bara tokigt, inte det minsta gott.
Men apelsiner o choklad jättegott. Och slut nu...

 

#Made by Lena