söndag, mars 30, 2008

Lista för helgen

  1. besökare hade jag i helgen.
  2. nya, tillräckligt långa jeans.
  3. rara SMS från BI.
  4. komma två sprungna miles avverkade, utan att några kroppsdelar sa ifrån. Och fort gick det.
  5. bitar schweizisk choklad har jag satt i mig till middag.
  6. komma sjufemnio kilometer är inte så mycket men jag är ändå glad över att jag kan springa dem.
  7. -kt glad är jag för att lilla oststället börjat ta in goda blåmögelostar också.
  8. timmars god sömn gör var flicka god och glad.
  9. hundra glada skratt i gott sällskap. Minst
  10. nypedikyrerade och manikyrerade tår och fingrar sitter på mig just nu.

3 kommentarer:

Jesper Karlqvist sa...

Jag kände hur min oerhörda intelligens tydligen tagit rast i morse när jag läste din lista och inte alls fattade meningarna. Sen trillade 50-öringen ner.

Men däremot får jag inte ihop matematiken. 6,6 km = 4,1 miles. 4,2 miles = 6,8 km. Men så är jag besserwisser också. Och gillar att klaga på folk. För det får jag inte göra i min egen blogg.

Unknown sa...

Förlåt. Är det bättre nu?

(4.2 miles = 6.7592448 kilometers enligt Google)

Jesper Karlqvist sa...

Nu är jag nöjd!

Google hade rätt! Jag räknade själv och fick samma svar. Fast jag använde miniräknare.

 

#Made by Lena