onsdag, april 09, 2008

Regular. Every day. Normal.

Åh, vad jag skrattade när jag såg den här:

4 kommentarer:

Jesper Karlqvist sa...

Haha! Den var riktigt rolig...

"If you wanna mess with me, I think you probably can
because I'm not confident and I'm weak for a man
I'll just roll up in a ball while you kick me in the back
Yeah, honestly I probably won't fight back."

Mialiten sa...

Åh! Jag fick just en ny idol.

Magnus sa...

ett tips är att trycka på meny-knappen och titta mer på killens andra videor... det finns till och med en 2:a på normal motherf**ker.

Unknown sa...

Jo, men den är inte riktigt lika rolig som originalet. Jag gillar hans reklamfilmer dock, jag menar, hur kan man stå emot en slogan som "Be gay. Today" eller enkla faktum som att "... breathing is what keeps me alive"?

 

#Made by Lena