tisdag, juni 10, 2008

Sverige chockar!

Som vanligt i storsportsammanhang tar jag mig i kragen och blir fantast och fanatiker i och över allt möjligt man kan tänka sig, just nu är det självaste fotbollen och EM:et och allt det dära. En handfull av oss patrioter smet från jobbet tidigt idag för att titta på, vad vi alla misstänkte skulle bli årets fiasko, Sverige-Grekland matchen.

Det enda jag kan säga är:

Grattis Sverige!

Det bästa med det hela är att man kan gå till sr.se och lyssna på Lasses och Ralfs underbara referat av det "jävla skitmålet" om och om igen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag saknade en svärande, studsande Chotte bredvid mig i TV-soffan igår. Gissar att exalteringsnivån var lika hög som när Chotte går på hockey. Jisses

Anton Ymer (pseudo) sa...

Tack för den länken. Hela kontoret bröt ihop när vi spelade upp referatet.

Den kommer vi att suga på under resten av dagen.

Anonym sa...

vardå? hittar itne det jävla skitmålet....

Unknown sa...

Vi hade amerikanska kommentatorer som så uppenbart och blatant höll på grekerna att man blev arg. Tyvärr låg TV-sändningen 90 sekunder före radion så man kunde inte matcha ihop TV med radion på något bra sätt.

Fast, å andra sidan kunde vi lyssna på radiokommentatorerna i efterhand och skratta extra mycket.

 

#Made by Lena