onsdag, augusti 20, 2008

Min kompis Per Vers

Min bästa projektledarkollega, vi kan kalla honom Bich för han heter nästan så, ska skaffa glasögon och vi har tagit tillfället i akt och retat honom lite för att han har blivit gammal. Inte för att jag kan säga så mycket då jag haft glasögon sedan mellanstadiet, men det vet inte han om. Än.

Nyss frågade jag honom vilken sorts bågar han ska skaffa: tuffa och sportiga, intellektuella eller ska han köra på en slags sexig-bibliotekarie-look, kanske?

Svaret kom snabbt och något oväntat.

- I'm going for the pervert look, thanks for asking.

Jamenjaha.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag behöver nog få se ltie bilder på det sen, för ajg är iten helt hundra på vad the pervert look riktigt är när det gäller bågar...

Anonym sa...

Ha, ha the pervert look är jag nyfiken på. Menar han dambåge med starss eller. Skicka honom till min websida så får han lite tips, på glasögonbågar alltså. Dock är jag osäker om jag har den rätta perverted stylen.

//Åsa

www.brillor.blogg.se

Unknown sa...

Oh, en expert! Jag ska se vad han hittar på till slut, tyvärr är han sådan där utlänning (det är många sådana här i utlandet) och förstår väldigt lite svenska.

 

#Made by Lena