fredag, augusti 01, 2008

Rolig. På insidan.

Eller på utsidan. Jag har inte bestämt mig för hur det förhåller sig riktigt ännu.

Jag har massor med kul att skriva om egentligen, men så snart jag sätter mig framför datorn med mina mjukaste, varmaste fingrar blir jag som förbytt; lite ledsen och ganska avig ändå. Det är som om jag glömmer bort att jag är världens roligaste Chotte när jag sitter här, mitt på den obäddade sängen, mitt i det ostädade rummet, mitt i kaoset på Bredgatan.

Jag måste bli glömskare.

2 kommentarer:

Anonym sa...

äsch, sådär gör väl var o varannan människa? när amn ostört får låta fingrarna gå sdå blir det lite fel. Se bara på mig nrä ajg skriver tex! det har iten så mkt med verklgiheten att ggöra alltid, o det är gasnak skönt att avra avig nrä man får, o det får mangasnak ofta. DEssutom tycker ajg iten du rä så förfärlig:)
Och snart komemr du hit!
det är jätteoförfärligt av dig.
kram

medelsvensson sa...

Jag hittade dessa guldkorn i butiken på Konstmuséet i Norrköping...
www.lisatofft.se
sök på; prylar; magneter;
nummer 5, 18, 4, 11, 8 kanske passar in på situationen.

 

#Made by Lena