måndag, september 15, 2008

Ganska bra

När Kristian var här i somras var det en sak som han sa, om och om igen. Han sa det i köket när vi åt pizza, han sa det när vi gick på stranden, han sa det till frukostölen och han sa det när vi stod upp till naveln i varmt vatten och såg på fyrverkerierna som sprakade över husen om kvällen.



När jag kom hem från föreläsningen ikväll tog jag kameran i handen och gick ner till stranden, tittade på en strålande måne, lyssnade på syrsorna och tänkte att jo Kristian, jag har det ganska bra, egentligen.

.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Cool bild!

Kristian sa...

Bra. Du lyssnade tydligen. Och förstod. Kom ihåg den här stunden och känslan du hade vid havet nu också, och använd det när du har en svacka. Det kan bli ett "happy place" dit du kan återvända, om kanske inte alltid i verkligheten så i tanken. Det hjälper. Inte mot allt, men ibland är det tillräckligt. Promise.

Och det är en grymt cool bild. Mina huggtänder växer när jag tittar på den.

 

#Made by Lena