onsdag, oktober 15, 2008

Åk hem med dig nu!

När man sitter på jobbet och funderar över boot.ini och alla dess små egenheter klockan 8 en onsdagskväll, då vet man att man är mer datortönt och jobbgalning än gemene man. Om man dessutom dricker mojitos medan man funderar är man att betrakta som kollega till underligt folk. För övrigt är mojitos är också mat.

Faktiskt.

Det slutade med att jag pratade lite med Pontus som som vanligt löste mina problem så där bohemiskt (eller var det blasfemiskt) och enkelt som bara han kan. Nu har jag svept det sista av mojiton och alldeles strax bär det av mot Miflord.

Natt, natt.
.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha! altså - mojitosarna verkar skamligt lättillgängliga på ditt jobb. Här på mitt så har sjuksystrarna snott alla nycklarna till mojitoskåpen. Här finsn iaf inga mojitos. Taskigt.
Och vad är en bootinifil? har de bra bakterier för magen? gott med sylt till? Låter italienskt.
Inte kan väl italienarna göra fil? De är väl rätt laktosintoleranta?
OCh jag trodde vista var dåligt. Det sa du igår. PÅ min fungerande telefon sa du det.

Unknown sa...

Jo. Jag hatar Vista. Det är för färgglatt, animerat och zooomigt. Ge mig ett operativ med tvära hörn, lite fluff och mycket stagnation.

Eller vänta, stagnerat, det stämmer ju på Windows ändå.

 

#Made by Lena