tisdag, april 28, 2009

Kändisbloggning

Jag omger mig bara med superduperviktiga personer nu för tiden; världstenorer och kändisläkare och så. I förra veckan när jag var nere i New York pratade jag PACS med en läkare som är åsiktsproffs på Fox News, en Steven Garner. Hans hår var en fascinerande upplevelse live, mycket mer så än på TV.

Efter det smet jag iväg till the Met för att hämta upp en operabiljett och vem levde loppan i Metropolitans souvenirshop, om inte Placido Domingo? Jag var imponerad på håll men mest var jag var trött så jag åkte hem.

Det ni! Visst lever jag ett spännande liv?

4 kommentarer:

Jesper Karlqvist sa...

Oj! Jag skulle inte ens vetat hur Placido Domingo ser ut.

Jag såg Bengt Fahlström vandra full vid kanalen i Malmö någon gång på 80-talet.

Men det kanske inte smäller lika högt?

Anonym sa...

Oj, Domingo... Ja, jag är imponerad!
/Frida

medelsvensson sa...

Du lever ett spännande liv, det är ju det vi tycker hela tiden!
Jag har sett grannfrun jaga sina barn femton gånger idag, det är inte alls lika hippt.
Hippa på!
Kram

Mialiten sa...

Lätt att du gör! Kram!

 

#Made by Lena