fredag, maj 15, 2009

Men!

Ikväll gick jag på date med en halvbritt och jag hade så stora förväntningar...Ni vet, på båd psykisk och fysisk gänglighet, svidande torr humor och intrikata tankemönster. Förväntningarna förverkligades inte utan istället träffade jag en ganska självabsorberad och egenkär person som blev lite småplakat av sina två glas vin. Dessutom hade han fått för sig att jag var från Schweiz vilket är ett klassiskt amerikanskt misstag och han tyckte att min frisyr var mammig.

Sammanfattningsvis kan man säga att han får plus för att han var en billig date och för att han kunde dra till med bedårande brittisk slang när som helst. Minus blev det för... typ, resten.

Tack och hej från vad som mer och mer verkar vara världens mest kinkiga och svårtillfredsställda kvinna.

2 kommentarer:

tord sa...

Grattis på födelsedagen!!!

Anonym sa...

Ja, tänk att du aldrig blir nöjd!! :)

Grattis i efterskott :)

/Frida

 

#Made by Lena