söndag, juni 21, 2009

Samtal med mig själv

Knyttet fanns inte på Internet.

Ingen annan heller för den delen.

Då får man chatta med sig själv, det blir sällan bra.

Chottlips says: Här sitter man med fina skor och ingen att visa dem för!
Chottlips says: Man kanske ska gå på gatan lite? Cirkulera lite bara.
Chottlips says: Hmm... Undrar om det var så det yrket föddes?
Chottlips says: Liksom, en stackars ensamstående kvinna med nya, alldeles för höga klackar som bara ville prata om sina skor och hängde i ett gathörn i jakt på samtalspartner.
Chottlips says: Vi är så desperata.

Chottlips says: Det är faktiskt ingen omöjlighet.

3 kommentarer:

Lycka sa...

åh! Jag vill se dem!! Du kan visa dem för mig! Jag förstår att det var kärlek vid första ögonkastet, nu måste jag också hitta samma-nästan-lika

krk sa...

flåt?

Unknown sa...

Okejrå!

 

#Made by Lena