fredag, juli 24, 2009

I need

Jag blev lite irriterad härom dagen när jag kom till kontoret och hittade en laptop och ett kort meddelande från en nyanställd på mitt skrivbord. Ungefär så här stod det: "Charlotte, I need my mail, VPN and updated anti-virus installed on this." och så var det en underskrift där också. Jag ville väldigt gärna ta en stor, röd penna och stryka över hans meddelande och ersätta det med "I need world peace, a bicycle and a blow job." men jag gjorde inte det för det hade inte varit professionellt och gudarna ska veta att jag är proffsig.

Mest av allt hade det varit trevligt med ett "var så snäll", för det hade jag i alla fall kunnat vara utan världsfreden.

9 kommentarer:

Kristian sa...

Vad har hänt med din cykel?

*kram*

Jesper Karlqvist sa...

... och framförallt - har du fixat ett könsbyte?

*kram* från mig också

Unknown sa...

Cyklen finns kvar, det var mest det som kom först när jag skrev min mentala lista. Och vad heter det egentligen, när flickor får sig lite, liksom?

Jesper Karlqvist sa...

Jag ska kolla upp och återkomma i ämnet.

Jesper Karlqvist sa...

Efter en rent vetenskaplig undersökning i ämnet har jag hittat några (mer eller mindre snuskiga) synonymer till det annars mer vetenskapliga namnet cunnilingus:
drinking from the furry cup (implikerar ju såklart att ansning inte skett i någon större utsträckning), muff-diving, eating/licking someone out. I ditt speciella fall kanske uttrycket lip service skulle passat bäst.

Fast jag vet inte vilka läppar man åsyftar.

Unknown sa...

Och på svenska då?

Jesper Karlqvist sa...

Hmm... Svårt. Men du skulle väl inte skriva på engelska till den där grabben?

Unknown sa...

Jo, men tänk om det härnder på svenska en dag? Man måste vara beredd, ju.

Jesper Karlqvist sa...

Beats me. Det är utanför mitt svenska ordförråd. Sorry.

Men om du hittar något kan du ju höra av dig. Så vet jag vad jag ska använda.

 

#Made by Lena