tisdag, augusti 18, 2009

En annan lista

Först tänkte jag göra en lista på alla amerikanska delstater jag ringt till men det visade sig vara i princip allihopa så jag tar och listar de jag varit i istället. Här:

  • Connecticut
  • New York
  • Vermont
  • Rhode Island
  • New Jersey
  • Massachusetts
  • Georgia
  • Florida
  • Pennsylvania
  • North Carolina
  • Arkansas
  • Alabama
  • Maryland
  • Louisiana
  • Michigan
  • Illinois
  • Ohio
  • Colorado
  • Wisconsin
  • Minnesota
  • Washington
  • California
  • Texas
  • Kanada

Nähä... Räknas inte Kanada, säger ni? Lurigt.

3 kommentarer:

Jesper Karlqvist sa...

Knappt Rhode Island heller.

Och du... Här kommer språkkonstapel Karlqvist; har du skrivit Kanada med svensk stavning får du ju skriva Kalifornien med svensk stavning också!

Jag har varit i färre stater än du! Så det så!

Unknown sa...

Jag vet att jag aktivt bestämde mig för att Kalifornien skulle vara California i listan av någon anledning, undrar vilken. Kanada däremot ser så kul ut på svenska att jag alltid tar chansen att skriva det...

Kristian sa...

Norrkarolina?
Kopplajagskär?

Hold'em?
On my mind?
Sweet home?
Dressing?
State of mind?

Kram?

 

#Made by Lena