tisdag, augusti 04, 2009

Säg något snällt

Det är nu det är dags att ni säger något snällt för nu har sommarpojken nixat mig till förmån för ett ex, det finns inget bättre sätt att få sig en mental känga än när man blir slagen på tårna av någon som redan fått båten en gång.

Hörni, kan vi inte göra en lista på snälla saker om lilla jag? Jag skulle så gärna behöva det. Jag kan börja.

Chotte är:

  1. Lång. Hon når ända ner till marken och hon gör det bra.

Så, nu får ni säga något. Snälla? Snälla-snälla-snälla!

16 kommentarer:

Jesper Karlqvist sa...

2. Charmig. Hon har ett skratt och en humor som kan få även den torraste (typ Leif GW Persson) att bli glad.

Mialiten sa...

3. Varm och lysande. Lite som en omtänksam braskamin.

krk sa...

4. Söstra mi är Modig.
Flyttar över en hel atlant och gör det bra, säger vad hon tycker och gör det bra, utmanar sig själv för att det är jobbigt och gör det bra.

krk sa...

5. Rolig.
Som fan.

krk sa...

6. Smart.
Fast hon är lite korkad som itne fattar det.

krk sa...

7-oändligheten.
Varm och omtänksam och cool.....alldeles alldeles underbar! Och hon har ett tokbra ansikte.

(Ja alltså, får man säga hon är Världens Bästa? inte precis så specifikt, jag vet, men om jag komerm emd nåt mer specifikt så känsn det bara som man missar 99% av själva grejen. Det är likosm kombinationen som gör det. Alldeles lagom perfekt.
Och så är hon ju lång också, såklart, och har snygga skor).

/hoppas det itne räknas ogiltigt pga jäv kära syster, men om du anser det vara ogiltigt så ogiltigförkalrar jag den åsikten tillbaka igen.
Kram, pundhuvud.

krk sa...

(PS. Dessutom är hon den enda männisakn i världen som får udnertecknad att springa knorrfritt OCH prova klänningar i affärer utan att det blir helt outhärdligt! DET är fan en bedrift. Nobelpris el nåt DS.).

Anton Ymer (pseudo) sa...

-1 du är inte lång om du behöver så höga klackar för att nå ner till marken...

medelsvensson sa...

8. Glädjer sina vänner, både när hon är nära och långt borta.

Anonym sa...

Min älskade unge, du är mitt solsken med värme och härlig utstrålning. Fortsätt så, alla är inte som den sommarpojken, det finns reko, trogna, ärliga män på vår jord. Tur att han visade färg redan nu. Tag mod min fänta, s3e dig omkring och plötsligt ser du något odlingsbart Kram din Ma

Anonym sa...

Ok,,, är det någon som har sagt att hon är lång också, om inte så vill jag lägga det på listan. Förresten, vi behöver hålla räkningen också. Vem håller räkningen?
/Pontus

Anonym sa...

Jag tyckte att braskamin var jättebra uttryckt. En varm och solig braskamin med brett leende och väldigt fina former. En välformad braskamin med trevlig personlighet... hmm... nu kommer den här beskrivningen snart att vara perfekt... :)

/Frida

Anonym sa...

Och det var inte snällt sagt, förresten! Det måste jag påpeka. Jag är alltid sanningsenlig.

/Frida

Unknown sa...

Tack. Ni är bäst!

Tina sa...

Charlotte är snygg!! Riktigt classysnygg med otrolig utstrålning. Får man säga så här fast man är tjej?

Unknown sa...

Så klart man får och tack, du med.

 

#Made by Lena