fredag, september 18, 2009

TGIF!

Thank God it's Friday. Efter en arbetsvecka med teaterbesök, fyra resor till New York City (en dag for jag in två gånger, det ni) och återuppstartade föreläsningar är det en ganska urlakad varisort av Charlotte som sitter här med Datan i knät. Man blir väldigt sliten av livet, ibland.

Som tur är har jag blivit sliten på ett, för det mesta, bra sätt. Det vore fel att vara lesstrött när man har finbesök, trots allt. Kristian och jag har alltså sett på två musikaler den här veckan, en galet rolig en som heter "The Toxic Avenger" och en annan som är lite mer klassiskt musikalig, nämligen "Wicked" - den som handlar om den gröna häxan i Trollkarlen från Oz. Jättegott och oj! så jag saknar sjungandet när jag ser på sånt här.

Jag önskar mig fler timmar på dygnet i julklapp.

0 kommentarer:

 

#Made by Lena