onsdag, februari 16, 2011

Gissa min katastrof!

Det förra inlägget skrev jag i morse när jag kommit på flyget, fylld av förhoppningar om en lugn och sansad upplevelse här i San Diego. Men, ack så fel jag hade! När jag kom fram fick jag veta att kritisk demoutrustningskomponenter hade försvunnit i frakten, kanske till och med stulits, och att sagda kritiska utrustning därmed nedgraderats från Wow! till ganska vanlig möbel. Det är ett typiskt dåligt byte, förutsatt att man inte är IKEA vill säga.

Nu sitter man här, med en ny pryttel med ny mjukvara som tog två millioner år att installera och bara krånglade hela tiden. Men, jag är inte bitter. Mest är jag bara trött.

Med det här tempot kommer jag orsaka någon slags världskatastrof innan frukost är över imorgon.

3 kommentarer:

krk sa...

Tycker du sköter dig finfint! go lotta! men akta blodtrycket under tiden.
kramkram.

Kristian sa...

Och tänk, snart är det vår! Solen börjar värma och du kan plocka ihop en fikakorg, ta med en filt och gå ner och lägga dig på stranden för att läsa en bok och bara njuta! *kram*

Anonym sa...

Jamenvisst, det blir sol över bredgatan enl prognosen, så ta boken, ta ledigt, njut.
Kram P

 

#Made by Lena