onsdag, april 18, 2007

Samlerska

Trollslag är ett fint ord.

10 kommentarer:

Mialiten sa...

Varför begränsa sig till ord, när man kan få hela fraser? "Som genom ett trollspö" är en av mina favvisar.

Unknown sa...

Oj, det var en ny fras för mig mn fin var den. *Sammel-sammel*

Kristian sa...

Charlotte är en fin vän.

Anonym sa...

och en fin syster!
Ibland har hon dessutom kringlor i håret, då är hon en kringlig syster!

Anonym sa...

Ps. Kanske då också en kringlig vän, men ajg vet inte det säkert om jag kan bedöma, nån annan får upplysa mig om det. ds

Unknown sa...

Hur besläktat är kringlig med krånglig?

Kristian sa...

De är kusiner. Och båda börjar på k. De ska inte para sig för då blir det kringelikrångligt. Eller slingerislångrigt kanske.

Unknown sa...

Verbal inavel är dåligt.

Anonym sa...

men saker som börjar på K är bra saker! det har jag o kristian redan kommit fram till en gång! De får sitta fram i bilen!
krk

Kristian sa...

Ganska kul med felmeddelanden också - Det här fick jag när jag surfade på nätet:

"The page cannot be displayed

There is a problem with the page you are trying to reach and it cannot be"

 

#Made by Lena