onsdag, maj 16, 2007

Nattsuddig

Långsamt tickar de åtråvärda 16.6 megabyten in på min dator och långsamt ser jag nattminutrarna smita iväg för mig igen. Det börjar bli tjatigt med kvällsarbetet och det börjar bli jobbigt att inte kunna slappna av och sluta ha dåligt samvete.

I morse satt jag och nästangrät i bilen på väg till jobbet, förkyld, trött och dan och framför allt ledsen för att jag redan då kände på mig att jag skulle komma att missa att få umgås med Frida och Micke på Manhattan en dag trots allt.

Gårdagens lista kan dra något gammalt över sig, dagens lista ser ut så här:

  • Skitjobb,
  • Skit-program och
  • Skit-hårdvara.

Jag behöver semester.

3 kommentarer:

Marina sa...

Lista över de små tingen att vara glad för när allt annat känns dumt:
* Jag är glad för att solen skiner idag.
* Jag är glad för att jag tjänar pengar och kan köpa öl.
* Jag är glad för jag kan läsa Chottes blogg.

Äh, vafan. Skit i präktiga listor. Ibland suger livet och det är ok. Snart blir det bättre igen.

KRAM!

Anonym sa...

Fast det bästa med den listan är att det bara handlar om lite tid så är alla de där skitsakerna som bortblåsta.
Blås bort dem samtidigt som du blåser ut 31 ljus från tårtan i morgon, vettja! Och se till att de står placerade på en riktigt hög fluffig färgglad tårta i bästa Amääärikastil!!
Själv kommer jag sjunga födelsedagssång rakt västerut från Danmarks yttersta västkust på din födelsedag i morgon. Håll öronen öppna!!

Anonym sa...

vet du, dumsyster? du har fyllt år i 4 timmar o 42 minuter just nu.
även om du inte ens har kommit in på mitt dygn är. Det är underligt det där.
Stor syttendemaikram på systerchysster så länge, så hörs vi när du faktiskt blir äldre i verkligheten också,
kramkramkramkramkramkramkramkram
k

 

#Made by Lena