söndag, juni 17, 2007

Avsked

Nu har hon åkt hem igen och lämnat mig med en massa tråkigheter som obetalade räkningar och smutstvätt. Lite vilset känns det för hon fattas mig redan lite, Lillstrumpan.

Vi hann med en vansinnigt aktiv vecka med mer timmar på Manhattan än hemma i sängarna. Det bidde ballett, sushi, konsumtionshets, marshmallowssötpotatis, frusna margaretor, ösregn, promenerande och en himla massa konst. Jag tror hon är nöjd och jag hoppas hon är lite glad, jag vet att iallafall jag gjorde mitt bästa vad gäller att vara beslutsam och reseleiteraktig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu är hon här - Din lillstrumpa - snuskigt nöjd! Du verkar också nöjd......
K p

Kristian sa...

Heeej!!

Och du fick henne att fastna på bild också! Har för mig att hon brukar vara en skygg varelse när kameran kommer fram... ;-)

Kram!

Anonym sa...

JA, nu är jag här, the lillstrumpa in person, o jag ÄR med pappas ord "snuskigt nöjd"!
SYnd bara en vecka går så fort...
Och ja, hon fick mig på bild...Hon fick mig på bild en MASSA gånger! HOn har en ny dyr supersnabb kamera så man hinner inte springa bort. I alla fall inte så länge hon inte tryckt på Strulknappen. Fina kameror har visst sådana...
Dessutom så såg hon så lycklig ut när hon använde den att man inte riktigt hade lust att förstöra det roliga riktigt, man borde bygga en straffkamera, som förutom att den tar bilder av andra samtidigt tar bilder av bildtagaren, det vore en himla bra uppfinning!
Och Lotta, om du glömt - Strulknappen sitter på framsidan nere till höger(kamerans höger, som vore den din patient...)
krk

 

#Made by Lena