fredag, augusti 10, 2007

300

Inte bara en film utan även också ett riktigt bra jubileum.

Vi på Strykfritt fyller trehundra idag. Det är som vanligt jag, lite rött i ett glas och en fullständigt näringsvidrig middagskonkoktion som bildar redaktion och det blir antagligen inte bättre än så här. Det hade kanske behövts en korrekturläsare också vid närmare eftertanke men vad skulle då Kristian ha att märka ord på?

Nåväl. Ett litet grattis mig och ett sanslöst stort grattis till dig som hållit ut så här länge.

Wee!

3 kommentarer:

Mialiten sa...

Hurra för Strykfritt! I brist på fysisk Charlotte är den det bästa uppfinningen sedan brostat röd.

Jesper Karlqvist sa...

Hipp hipp hurra!

Jag har bara hängtmed de senaste 10-12 inläggen, men du har redan gett mig många skratt och glädje.

Får kanske ge mig på att läsa hela verket någon gång.

Anonym sa...

:)
Det har blivit många skäl att graturlera folk på sistone, och alla bra, så GRATTIS igen för syster o systerblog, den gör hon bra!
Kram k

 

#Made by Lena