onsdag, november 14, 2007

I'm a loser, baby

Vi har börjat att idrotta på jobbet, det är jättekul om man inte är så noga med att vinna hela tiden. Sectra WISE Servers hade sin första volleybollmatch ikväll och om man bortser från att vi förlorade alla set som spelades (tre, (3)) var det roligt att få kasta bollar, skratta, hoppa och vara fjantig.

Jaja, vi förlorade i alla fall och mig gjorde det ingenting men jag tror att en del andra var lite besvikna. Jag försökte att trösta genom att säga att förlorare har mjukare päls, är snyggare och får dricka mer öl, jag vet inte om det hjälpte.

2 kommentarer:

Marina sa...

Hur gick det med foten? Gillade den att skutta?

Kristian sa...

Aha, det är alltså därför jag är så grymt snygg, hårig och gosig: Jag är en enda stor förlorare! :-P

 

#Made by Lena