torsdag, november 22, 2007

Tjo! vad det går

En ansiktslyftning, kanske?

6 kommentarer:

Jesper Karlqvist sa...

Oj! Var är jag nu? Detta stället känner jag inte igen...

Men gamla vännen Trebuchet har tagit över ännu mer nu märker jag. Grattis till det!

Anonym sa...

jo, jag var tvungen att kolla vart ajg sagt jag skulle idag, för det var helt fel färg som dök upp i rutan.... "Finns det TVÅ strykfritt?!" tänkte jag i en halv sekund, vad förvirrande!

Anonym sa...

Käner mig lurad. Precis så här ser en blogg med arabiska sångtexter ut som jag hittade häromdagen. Men jag ser ingen arabiska här.

Frida

Marina sa...

HJÄLP. Förändringar. HJÄLP.

Anonym sa...

Det ser väldigt organiserat, städat, oskrynkligt och fint ut..., men innehållet är lika strykfritt som vanligt, det är tur! :-)

Anton Ymer (pseudo) sa...

Jao gillar de ente. För mycket prickar. Brödtext ska ha serifer. DVBF

 

#Made by Lena