tisdag, november 11, 2008

Charlotte Abdons dagbok

Upp halv åtta tog bilen in. / Rätt soligt och vackert. / Kom femtio minuter för sent. / Satt och skrev mail / till klockan arton. / På kvällen SBC med bachelor #mycket. / Upp halv åtta, det regnade. / Tog bilen in. / Kom en hel kvart för sent, chefen var inte där. / Skrev tolv mail till lunchen. / Dagens rätt var ribbs med pommes. / Klockan ett telefonmöte med Rob / och sen mail, och sen mail. / Till kaffet klockan tre bjöd Linda på kaka. / Hon firade något och bjöd mig hem till sig på kvällen. / Upp halv åtta, tog bilen in. / Rätt kallt och regn. / Kom lite gran för sent. / Skrev ut ett dokument. / Till lunchen sushi. / Mailen tog hela dagen. / På kvällen film med bachelor #mer. / Steg upp halv åtta, skrev trettitvå mail. / Kom rätt sent till sängs, steg upp halv åtta. / Skrev tjugosex mail, SBC med bachelor #mest. / Steg upp halv åtta, skrev fyrtifem mail. / Läste till halv tolv, steg upp halv åtta. / Skrev åttitvå mail, läste till halv två. / Skrev åttifem mail.


Det är som om Tage känner mig...
.

3 kommentarer:

Jesper Karlqvist sa...

SBC? Southern Baptist Convention? Jag antar att det handlar om något annat.

Unknown sa...

Southport Brewing Company.

Jag skulle hellre gå på Röda Kvarn men det blir genast lite mer komplicerat att få till det.

medelsvensson sa...

Jag får härliga vibbar till barndomens teve. Tuggade två strån/tittade på Majros/flög till Paris.
Älskade Beppe med "Ur en kos dagbok".

 

#Made by Lena