måndag, november 10, 2008

Här är den i alla fall

Linda, Ulrika och jag for till Stora Staden igår och shoppade lite. Linda kom hem med den här.


Bara 5,200 dollar. Som hittat.
.
Vi åkte alltså till Kleinfeld's Bridal, en av världens största brudklänningsaffärer där man får boka tid veckor i förväg för att få sin egen klänningskonsult och klättra in och ut ur tyll och rosefjetter galore. Det provades halterneckar, a-linjer, slöjor och axelbanslöst en masse, Linda fick ett träningspass av allt sitt klänningssläpande. Just den där uppe var enligt vår blivande brud den bästa, alldeles perfekt mängd tyll, så där så att det räcker upp till öronen när man sätter sig ner.
.
Hon var ohyggligt vacker för övrigt, och jag blev lite till mig när vi drog på den matchande slöjan (inte den på bilden) och hon fick skrida lite. Skrida är en underskattad aktivitet. Och nej, det ska inte giftas bort någon här så tro inget.
.

6 kommentarer:

Anonym sa...

nog för det är en himla fin klännign, men om det nu itne ska giftas bort nåt här, så har man alltså lagt 5200 dolalr på en brudklännin att göra....vad, i?

Anonym sa...

ps. jag evt ajg är tråkigt, men jag är liskom ändå tvugne att fråga.....ds

Unknown sa...

Jag skämtade bara, vi handlade ingen.

Anonym sa...

Vacker var den ju, men 5200 dollares?!? Det är ju BNP till ett mindre Afrikanskt land, ju!

*skaka på huvudet*

Kristian sa...

Ni är så underbart galna!!!

Anonym sa...

gick de på eran plot? hur avr det nu? nio var tyska mångmiljardärer där linda skulel gifta sig med en turkisk asrtonaut och bo i ett guldpalats i saharas öken och ni andra varallmätn bortskämda housewifes med olika intressant attribut som högpretenstion konstartist som känenr prinsessan madelene alternativt ÄR prinsessan madelen?

 

#Made by Lena