onsdag, november 19, 2008

Genus-schmenus!

Åter igen är kvinnor förlorare i dagens samhälle och åter igen blir jag upprörd å deras (mina?) vägnar...


Enligt en undersökning av Prince & Assoc. kommer mer än 80 procent av de tillfrågade i underökningen ge färre presenter och skämma bort sina älskarinnor mindre. Kvinnornas älskare går däremot mer oberörda genom krisen. Detta då färre än 20 procent av de tillfrågade kvinnorna kommer att dra ner på utgifterna till sina älskare. Mer än hälften av kvinnorna kommer att skämma bort sina älskare ännu mer på grund av de tuffa tiderna. Kvinnor blir alltså mer givmilda till sina älskare när plånboken blir allt tommare.


... Eller inte så mycket, egentligen. Läs mer här: Tuffare tider för älskarinnor.
.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jag slutade ge presenter till mina
älskarinnor när bensinpriset kröp
över 10kr/l.

Nu är jag ensam, och
allting är bara dyrt och ledsamt.
Och mörkt. Kolmörkt.
Oh, ve mig, vad kolmörkt det är.

 

#Made by Lena