lördag, november 15, 2008

Hjärtklappning

Jag blir så arg på människor ibland, de kan vara så vidriga och få mig att må mig så dåligt.

Kommer ni ihåg min nakne granne? Han försökte nyss få mig att gå in i hans hus under pretensen att han behövde hjälp. Nu.

Jag är snäll och jag vill hjälpa när jag kan men när personen som säger sig behöva hjälp, återigen, envisas med att vara naken, sluddrig och med dräggel ner på hakan vill jag inte vara med och leka. Inte ens om han ber snällt. Den här gången stod jag utanför hans uppställda dörr och sa att om han ville ha hjälp fick han minsann komma ut och berätta vad han ville först. Ut kom han, naken och dan varpå jag argt förklarade att "This is not ok!", gick hem med ilskna blixtrar skjutande ur ögonen och brutal hjärtklappning.

Jag blir rädd när folk gör så här och jag hatar när män skrämmer mig. Jag blir arg på mig själv när jag blir rädd. Jag ringde till polisen och berättade att jag bor granne med en instabil karaktär som gillar att blotta sig bara för säkerhets skull.
.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Not ok!!
/Frida

 

#Made by Lena