tisdag, januari 20, 2009

Hjälp mig

Kursen jag läser just nu är en slags ledarskapshistoria där tanken är att vi ska lära oss... Ja, lite av varje, verkar det som.

Veckans läxa går ut på att vi ska ta med oss två produkter till nästa föreläsning, två produkter som beskriver antingen våra professionella eller privata jag. Eller både och. Den första ska vara en representation av hur vi ser oss själva idag och den andra ska beskriva hur vi vill att andra ska se oss, en målprodukt.

Jag har ruskiga problem med att komma på vad jag är, kan ni hjälpa mig?

6 kommentarer:

Anonym sa...

representera dig i skor, en som är ditt personliga jag o en som är ditt professionelal jag.....

springesko som är fri o kan springa överallt

nåt som är smart, glatt, skrattigt och flexibelt o anpassnignbar...
schweizerknov? fast den rä tien så skrattig

en dator?
såna bra, man kan skratta coh vara smart samtidigt, som du ju är.

vilekn jobbig uppgift!
du går ju inte att beskriva i TING, heller!

Anonym sa...

kniiiiiiv! itne knov...

Anonym sa...

man borde iaf få lov ta med sig emr än abra två saker......

Anonym sa...

vet du?

du är en låda full med färg.

Anonym sa...

skor. randiga
/Frida

Kristian sa...

En iPod.

Motivering:
- Modern
- Underhållande
- Snygg
- Vida omtyckt
- Erbjuder något för alla
- Portabel/flyttbar, ofta på resande fot
- Behandla den rätt och du får det du vill, behandla den illa och den går trasig
- Till synes oändligt innehåll
- Utvecklas/blir bättre med tiden
- Kompatibel med mycket
- Behöver laddas ibland
- Lugnande eller energigivande beroende på vad man behöver

Och jag vill inte se dig på nåt annat sätt och hoppas inte du vill det heller - Du är ju så bra som du är! Jo förresten, en dockningsstation som passar dig skulle du ha. ;-)

 

#Made by Lena