tisdag, mars 04, 2008

Borttappat?

Jag hittade den här i min handväska i morse:

Jag vet inte om den känner sig saknad och vem den i sådana fall känner sagda saknad för. Är det någon där ute som vill erkänna någon slags bekantskap med den? Det är en fin-fin Jan Stenmark-kylskåpsmagnet i sina bästa år, alldeles inplastad och oanvänd. Den har till och med prislappen kvar. Det kan vara en sådan där present, även kallad överraskning, och jag vet redan att den skulle passa alldeles perfekt på mitt bulliga amerikanska kylskåp, men det är alltid bäst att fråga först. Dessutom vill jag veta vem jag eventuellt ska tacka, min lista på potentiella presentgivare är som vanligt lång och listig.

Kollikock, kollikock! Kryp fram nu, tvinga mig inte att utlysa en ny 20 frågor-tävling.

8 kommentarer:

Jesper Karlqvist sa...

Den var cool. Jag önskar att det var jag som hade kommit på den briljanta idén att droppa den i din handväska.

Marina sa...

Jag önskar också att det var jag som kom på det.

Kristian sa...

Fint. Det var inte jag heller.

Mialiten sa...

Me neither.

Anonym sa...

den har bott i min skål på nattduksbordet/pallen från ikea nu i snart två år.... Tänkte på dig nrä ajg fick syn på den ute i världen nån gång, men den inte kommit fram förrän nu....säkta förseningen:)

Fast man SKA ju sprida ut fölsedagarna övert året. Och åren.

Kramkram

Unknown sa...

Tack! Du är den bästa systern jag har!

Jesper Karlqvist sa...

Shit - jag som tänkte gissa på Knyttet. Tur att man inte kunde vinna pengar på att gissa rätt.

Anonym sa...

pinsamt prislappen satt kvar bara......efter två år liksom.

 

#Made by Lena